Artykuł SEO – co to jest?

seo

Jeśli zastanawiasz się, jakie słowa i frazy kluczowe wybrać, usiądź z notatnikiem i długopisem i zapisz, wszystkie słowa i frazy, które mogłyby odnosić się do przedmiotu/biznesu, którym jesteś zainteresowany. Warto też zrobić też burzę mózgów, by wpaść w szybkim czasie na jak największą liczbę pomysłów.

SEO to skrót od angielskiego zwrotu Search Engine Optimization. Jest to termin opisujący metodologię stosowaną w celu zwiększenia pozycji witryny w rankingu. Dzięki temu zostanie ona szybciej odnaleziona przez wyszukiwarki internetowe. Twoja strona znajdzie się na wysokiej pozycji. Uzyskuje się to poprzez wykorzystanie treści internetowych i artykułów wzbogaconych słowami kluczowymi i meta tagami w strukturze strony.

Struktura artykułu SEO

pozycjonowanieSEO jest istotne w świecie e-commerce i biznesu i dla tych, którzy zajmują się tworzeniem stron internetowych i treści internetowych. Ponieważ większość nie przegląda stron internetowych znajdujących się poza pierwszą stroną wyszukiwania, bardzo ważna jest pozycja Twojej strony w rankingu wyszukiwania. Aby optymalizacja stron internetowych była prawidłowa, musisz pamiętać przede wszystkim o wybraniu właściwego słowa lub frazy kluczowej.

Badania wykazały, że większość użytkownika klika tylko w 5-10 najlepszych wyników. Yahoo, MSN, a zwłaszcza Google stanowią ponad 70% całego ruchu wyszukiwarek w Internecie, więc dla biznesu, generowanie jak największego ruchu na stronie, jest wysoko cenione. Page Rank określa znaczenie danej witryny pod kątem jej celowości i ekspozycji. Termin pochodzi od Google, który opracował algorytm do obliczania rankingów.

Jak działa pozycjonowanie?

Gdy ten algorytm jest wykonywany, określa liczbę linków do strony, ilość odpowiednich treści w niej zawartych, a następnie przypisuje Im wyższy page rank, tym większa szansa, że nasza strona pojawi się w górnej części strony wyników wyszukiwania internetowego. Hasło to słowo lub wyrażenie, które użytkownik wpisuje w wyszukiwarce, aby coś znaleźć. Na przykład dla strony internetowej firmy, która sprzedaje herbatę ziołową będzie lista słów kluczowych, takich jak „ziołowe”, „herbata” i „torebki herbaty” itp. Gęstość słów kluczowych jest czynnikiem numerycznym, pochodzącym z podzielenia liczby słów na stronie internetowej przez liczbę słów kluczowych, które są w niej używane. Im więcej słów kluczowych używanych przez stronę WWW (i ostatecznie całą witrynę), tym lepsza będzie pozycja rankingowa dla danego słowa kluczowego lub frazy. Strony, które mają zbyt dużą gęstość, mają tendencję do traktowania jako spam przez wyszukiwarkę, a mogą być nawet w konsekwencji wyłączone.